torstai 23. huhtikuuta 2015

in·spired

inˈspī(ə)rd/
adjective
  1. 1.
    of extraordinary quality, as if arising from some external creative impulse.
    "they had to thank the goalie for some inspired saves"

  2. 2.
    (of air or another substance) that is breathed in.
    "inspired air must be humidified"

Dudes, I'm so inspired. Useiden sattumusten seurauksena, en ottanut hirveen paljon kuvia Washington D.C./Philadelphia, PA reissulla, mutta silti kuvien seasta löytyi pari otosta, joihin olen melko tyytyväinen. Saatan kuullostaa kunnon douchebagiltä, mutta pakko sanoa, että rakastan tätä mun viimeistä Philadelphiassa otettua kuvaa! 

Olin kävellyt koko päivän pitkin kuumia ja aurinkoisia Phillyn katuja ja, kun aurinko alkoi laskea ja lähettiin ajaan takas Washingtoniin päin mun sydän oli täynnä. Musta tuntui niin kuin olisin viettänyt koko päivän vanhan ystävän kanssa, joka tuntee mut paremmin kuin kukaan muu, joka osaa sanoa just oikeat asiat ja tietää, mikä saa mut hyvälle tuulelle. Olin niin onnellinen, motivoitunut ja inspiroitunut. Kun päästiin autoon, olin aivan puhki, mutta kun ajettiin George C Platt siltaa pitkin, keräsin viimeiset voiman rippeeni ja nappasin tän kuvan. En ajatellut valoa, asettelua tai muuta. Painoin vaan nappia ja jollain ihmeen kaupalla sain vangittua kaikki ne tunteet yhteen kuvaan ja nyt, joka kerta, kun nään tän kuvan tunnen pienen palan sitä tunnekuohua, joka mut valtasi kuvanotto hetkellä.

Vaikka edellisessä postauksessa sanoinkin, että tarvin taukoa matkustelusta, niin yksi päivä Philadelphiassa oli just se mitä tarvitsin ja juuri tän matkan ansioista, voin nyt rauhassa stay put. Mulla on sen reissun jälkeen ollut niin inspiroitunut ja tyyni olo. On vaan jotenkin niin hyvä fiilis, kun tietää, että mikä tahansa on mahdollista ja, että asiat on omissä käsissä. Ja ennen kaikkea, Philadelphia auttoi mua ymmärtämään mitä oikein haluan. 

Tämän kuvan ja Philadelphian antaman inspiraation myötä, muutin vähän blogini ulkoasua ja otin yhteyttä lähellä olevaan kouluun, joka järjestää valokuvauskursseja. Ajattelin, että jos valokuvaus voi saada mut niin iloiseksi, I must do it more :) Tällä hetkellä teen töitä melkein 7 päivää joka viikko, (part time my ass) joten en voi osallistua tunneille just nyt, mut sain sovittua koulun kaa sillee, et voin mennä sinne heti, kun aikataulut mätsää!

Mitä mieltä olette blogin uudesta ulkoasusta ja tuleeko teille asti yhtään mitään fiilistä mun valokuvasta? :)

2 kommenttia:

  1. Tykkään tosi paljon tosta kuvasta, siitä välittyy erityinen tunnelma! Ja tolla kuvalla on varmasti merkitystä sulle koko loppuelämän. HUIPPUA että meet valokuvauskurssille!! Toi harrastus on kyllä ihan sua varten.
    Miss you,
    Masha

    VastaaPoista

Thank you for commenting ❤